לינוי אשרם תרגיל כדור : אשרם זכתה במדליית הארד בתרגיל הסרט - תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב.

לינוי אשרם תרגיל כדור : אשרם זכתה במדליית הארד בתרגיל הסרט - תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב.. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. פתיחה מאכזבת ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם.

לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. על אף שמדובר רק במדליית ארד, לינוי אשרם יוצאת מהאליפות הזאת כמי שאמורה לזכות במדליה אולימפית בקרב רב כמעט בוודאות. לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות.

ענקית! לינוי אשרם היא סגנית אלופת העולם
ענקית! לינוי אשרם היא סגנית אלופת העולם from images.one.co.il
בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש אשרם, בת לאם ממוצא יווני ואב ממוצא תימני, היא המתעמלת האמנותית היחידה בישראל כרגע שאיננה ממוצא מזרח אירופי. בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. לינוי אשרם | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט.

אשרם, שגרפה כבר שתי מדליות באליפות, תעלה שמינית בבית ב' בשעה 17:10 לערך ותתחיל עם תרגיל הסרט ולאחר מכן חישוק, כדור ואלות.

תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. התעמלות אמנותית גמר קרב רב. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. לינוי אשרם וניקול זליקמן יעלו היום (שישי) אחר הצהריים לתחרות הקרב רב באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בסופיה בירת בולגריה. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. אתמול ביצעה את תרגיל החישוק (20.5 נקודות) והכדור (19.55 נקודות). אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. זהו הישג שיא של מתעמלת אומנותית ישראלית. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. שתי מדליות כסף ואחת ארד. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית.

התעמלות אמנותית גמר קרב רב. הייתה לי שנה מוצלחת, עבדתי קשה, המון שעות, כדי לבצע את התרגילים בצורה הכי טובה. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים.

העלוקה: כשקרן פגשה את לינוי
העלוקה: כשקרן פגשה את לינוי from images1.ynet.co.il
ניקול זליקמן ביצעה תרגיל נהדר והשיגה ציון של. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: כושר כדור, ידית כדור, לקפוץ סוס אחרים מוצרים מתנפחים סוג: תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. פתיחה מאכזבת ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית.

כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול:

לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. לינוי אשרם וניקול זליקמן יעלו היום (שישי) אחר הצהריים לתחרות הקרב רב באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בסופיה בירת בולגריה. היא סיימה את התחרות עם 89.7, כשדינה אברינה שבמקום הראשון מסיימת עם 91.4. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. לינוי אשרם | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. שתי מדליות כסף ואחת ארד. בשבוע שעבר, בגיל 18, היא הדהימה את מומחי הענף כשזכתה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה והפכה לתקווה של ישראל לינוי אשרם, השבוע. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. תרגיל כדור מצוין של אשרם, שהעניק לה 23.1, שמר אותה במקום השני.

התעמלות אמנותית גמר קרב רב. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. בשבוע שעבר, בגיל 18, היא הדהימה את מומחי הענף כשזכתה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה והפכה לתקווה של ישראל לינוי אשרם, השבוע.

כבוד! לינוי אשרם זכתה ב-3 מדליות בסבב גביע העולם בפזארו ...
כבוד! לינוי אשרם זכתה ב-3 מדליות בסבב גביע העולם בפזארו ... from www.davar1.co.il
לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. לינוי אשרם רשמה היום (שבת) הישג ענק בגביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק, כששברה את שיא העולם בתרגיל האלות. ניקול זליקמן ביצעה תרגיל נהדר והשיגה ציון של. שמחה שהצלחתי להראות את זה. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. כושר כדור, ידית כדור, לקפוץ סוס אחרים מוצרים מתנפחים סוג: התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020.

ניקול זליקמן ביצעה תרגיל נהדר והשיגה ציון של.

לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: ניקול זליקמן ביצעה תרגיל נהדר והשיגה ציון של. המתעמלת חתמה את התחרות עם תרגיל כדור נהדר אותו ביצעה, כמו כל שאר התרגילים, בצורה נקייה וללא נפילות וזכתה עליו את הציון 18.233. זהו הישג שיא של מתעמלת אומנותית ישראלית. אתמול ביצעה את תרגיל החישוק (20.5 נקודות) והכדור (19.55 נקודות). לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. אחר כך תעבור לאלות, סרט ותסיים בחישוק. לינוי אשרם רשמה היום (שבת) הישג ענק בגביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק, כששברה את שיא העולם בתרגיל האלות. שמחה שהצלחתי להראות את זה. לינוי אשרם | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד.

שמחה שהצלחתי להראות את זה לינוי אשרם תרגיל. על אף שמדובר רק במדליית ארד, לינוי אשרם יוצאת מהאליפות הזאת כמי שאמורה לזכות במדליה אולימפית בקרב רב כמעט בוודאות.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook